دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد.

طراحی و برنامه نویسی وب سایتوب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

چگونه میتوان صاحب یک وبسایت شد؟

1.    انتخاب و خرید یک نام دامنه مناسب: نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه بیانگر نوع سایت خواهد بود. به عنوان مثال: پسوند Com. برای سایت‌های تجاری و عمومی، پسوند Net. برای شبکه‌ها، پسوند Org. برای سازمان‌ها و ارگان‌ها، پسوند info. بانک‌های اطلاعاتی استفاده می شوند.

2.    انتخاب و خرید فضای میزبانی مناسب: میزبانی وب یا وب هُستینگ به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد. توجه: برای جلوگیری از هرگونه احتمال خطر امنیتی و یا جلوگیری از مصرف منابع سرورها توسط سایت‌های دیگر سرویس هاستینگ فقط به کارفرمایان و متقاضیان وب‌سایت تعلق می‌گیرد و قصد فروش جداگانه نداریم.

3.    سفارش طراحی و یا برنامه نویسی وب‌سایت: طراحی وب به فناوری ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.وب سایتها انواع مختلف دارند که براساس زبان برنامه نویسی و یا نوع استفاده و قابلیت‌هایی که دارند به گروههای مختلفی تقسیم می‌شوند.

قابلیت های تیم برنامه نویسی و طراحی ما:

  • طراحی استایل و قالب‌های جذاب و خاص با استاندارد CSS 3.
  • طراحی سایت‌های ثابت با استاندارد HTML 5.
  • برنامه نویسی وب سایت‌های دینامیک به زبان‌های ASP.Net 4 و PHP 5.
  • استفاده از اسکریپت‌های Ajax, JQuery, Silverlight, Action Script, Java Script.
  • استفاده از بانک‌های اطلاعاتی MS Access, MS SQL Server, MySQL.

سایت ثابت یا استاتیک چیست؟

مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بیش از دوبار در سال نیاز به ایجاد تغییرات عمده در سایت ندارند.

این سایت‌ها یک‌بار طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز ثبت می‌گردد، پس از آن برای تغییرات عمده نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری بالایی دارند. کاهش حجم کدها که باعث خوانایی بیشتر سایت توسط روبات‌های جستجوگر می‌شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهبود وضعیت از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ می‌شود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره‌مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه عناصر مکان مشخص و ثابتی دارند در نتیجه می‌توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزاء بهترین تصمیم را گرفت اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروز رسانی سایت از صاحبان و مدیران سایت سلب شود.

سایت پویا یا داینامیک چیست؟

مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند.

محتوای سایت‌های دینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. در این‌گونه از سایت‌ها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند مانند فرم قراردادی که یک‌بار توسط فردی ایجاد می‌شود و توسط افراد دیگری بارها تکمیل می‌شود، از این رو طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون، تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند اطلاع ندارد و همه حالات را در نظر می‌گیرند، این کار سبب می‌شود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. یکی از مزیت‌های سایت‌های دینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به اینکه در سایت‌های پویا از زبان‌های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای پیچیده. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری سایت و امتیاز آن در موتورهای جستجو می‌شود.

معمولاً پرتال‌ها توسط سازمان‌ها، گروه‌ها و شرکت‌ها خریداری می‌شوند. به دلیل نیاز به بروز رسانی بخش‌های مختلف اداره آن‌ها توسط یک فرد بسیار مشکل است مگر آنکه به چشم یک کار حداقل پاره وقت به آن نگاه شود.

پرتال‌ها سایت‌های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌توان پرتال نامید. به عنوان مثال پرتال خبری می‌تواند از چند سایت دینامیک تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و سایر پلاگین‌ها و ماژول‌ها را در اختیار مدیران آن قرار دهد. تمام ویژگی‌های یک سایت پویا می‌تواند در یک پرتال نیز صدق کند.

طراحی سایت ثابت

طراحی سایت پویا

طراحی پرتال

هاست رایگان یکساله

هاست رایگان یکساله

هاست رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

ثبت و گردآوری محتوا

ثبت و گردآوری محتوا

ثبت و گردآوری محتوا

 

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:55 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 27

ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری (کاهرنگ)

ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری (کاهرنگ)

اینجانب محسن حکیمیان فرزند محمد رضا به شماره شناسنامه 247 صادره از یزد مدعی اختراع کاهگ پلیمری (کاهرنگ) به شرح زیر هستم. لذا تقاضا بررسی و ثبت آن را دارم.

کاهگل سنتی و طبیعی در عین زیبایی و کاربردهای فراوان، مشکلات خاص خود را دارد از آن جمله میتوان به:

·        خشکی و کاهش عمر در اثر قرارگرفتن در معرض نور خورشید.

·        جذب آب، آلودگی های محیطی و کثیف و کدر شدن ظاهر آن.

·        مقاومت کم و کاهش عمر در اثر شرایط جوی مانند بارندگی.

·        ریزش مواد تشکیل دهنده و ایجاد گرد و خاک در محیط.

·        هزینه بالای اجرا و نگهداری و زمان اجرای طولانی.

·        محدودیت زمانی در اجرا (در ماه های سرد سال امکان اجرا وجود ندارد).

کاهرنگ پلیمری برپایه رزین سیلیکونی با فیلرهای میکرو سیلیکونی تولید داخل (متناسب با مناطق مختلف ایران) طراحی و تولید شده. در بافت آن از کاه طبیعی استفاده شده و حلال آن آب می باشد.

·        استفاده از رزین سیلیکونی به جای گل در ضخامت کم، انعطاف پذیری بالایی را سبب میشود.

·        استفاده از فیلرهای میکروسیلیکونی باعث قوام و ضدسایش بودن محصول نهایی میگردد.

·        استفاده از کاه، بافت مورد نظر که کاملا شبیه کاهگل هست را ایجاد می نماید.

·        وجود آب بعنوان حلال علاوه بر سازگاری با محیط زیست سبب ایجاد رنگی بدون بو و غیر سمی و ارزان میگردد.

·        عدم استفاده از گل رس سبب اجرای آسان و عدم ترک خوردگی محصول نهایی پس از خشک شدن میگردد.

از ویژگیهای آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس دادن به سطح زیرین بعلت استفاده از رزینهای نانو سیلیکونی است. درساخت این کاهگل از مواد نانو سیلیکون استفاده شده که باعث خود تمیز شوندگی آن میشود و خواص آب بندی و عایقی آنرا افزایش میدهد.

کاهرنگ بسیار آسان و سریع قابل اجرا میباشد. به وسیله قلمو، غلطک و یا کنیتکس پاش قابل اعمال روی هر سطحی می باشد و سرعت خشک شدن بستگی به دمای محیط بین 10 الی 30 دقیقه می باشد.

جایگزین مناسب برای هرنوع کاهگل‌های سنتی که با آب شسته میشوند و باعث ایجاد گرد و خاک ناخواسته در محیط میگردند. مناسب برای محیطهای خانگی بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی ابنیه‌های تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری مخصوصا برای اجرا بروی سطوح نوین همچون سیمانی و گچ.

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:54 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 36

لیست قیمت مصالح ساختمانی نوین سال 1398

لیست قیمت مصالح ساختمانی نوین سال 1398

لیست قیمت آذر ماه و دی ماه 1398

قیمت مصالح ساختمانی

 

1398/8/22

رديف

چسب عايق

قیمت مصرف كننده

1

عايق رطوبتي سفيد آلماني  ممتاز

198,000

2

عايق رطوبتي سفيد به سفارش

184,000

3

عايق آببند آبي استخري

222,000

4

عايق امولسيوني سياه

133,000

5

چسب بتن آببند پليمري ليبل قرمز

192,000

6

چسب بتن آببند پليمري ليبل آبي

153,000

7

چسب بتن استحكامي طلايي به سفارش

125,000

8

رزين آببند استخرFCW

265,000

چسب پودري

قيمت مصرف كننده

9

چسب كاشي پودري كريستال

33,000

10

چسب كاشي پودري ويژه استخري(سفارشي)

42,000

11

چسب کاشی خمیری

25,000

12

گروت پودري سيماني كريستال

15,000

13

پودر ترمیم ویژه کریستال

30,000

14

عايق پودر كريستال(فلكس) 20كيلويي

55,000

15

چسب پودري آنتيك

15,000

16

پودربتن سخت رنگ سيماني طوسي

24,500

17

پودربتن سخت رنگي

25,500

18

پودر بتن سخت رنگي(نرم)

25,500

19

پودر بندكشي 65 سفيد

22,000

20

الیاف بتن 12میل pp

220,000

لاك و رزينهاي نما و نانو رزين ها

مصرف كننده

21

نانوعايق پايه آب سيليكوني آلماني

306,000

22

نانو دژ پايه آب شفاف سيليكوني

213,000

23

رزين اكرليك نما پايه آب 355

270,000

24

نانوجلاي پايه حلالي تك جزئي لیبل سبز

270,000

25

جلای سنگ پایه حلالی تک جزیی لیبل آبی

252,000

26

نانو رزين نامرئي سيليكوني حلالي ليتري

282,000

27

رزین و هاردنر شفاف

1,100,000

28

لاك پلي يورتان دوجزئي آليفاتيك ورزشي

800,000

29

لاك پلي يورتان دوجزئي اتومبيلي 945

750,000

30

لاك پلي يورتان دو جزئي صنعتي

550,000

31

هاردنر لاک پلی اورتان

860,000

32

رزين فايبر(پلي استر)

300,000

33

كبالت بيرنگ ايران

2,800,000

34

كبالت وارداتي

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:52 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 40

قرارداد خدمات انفورماتیک

قرارداد خدمات انفورماتیک

این قرارداد بین جناب آقای به نمایندگی از شرکت که از این پس به عنوان کارفرما شناخته میشود و از طرف دیگر آقای ولقان حسینی به عنوان مجری منعقد میگردد.

ماده 1-  موضوع قرارداد

اجرای خدمات به شرح پیوست الف برای کارفرما.

ماده 2-  مدت انجام قرارداد

مدت انجام قرارداد  20 روز کاری است که از تاریخ  امضاء قرارداد و ارائه پیش نیازها شروع میشود. تمدید مدت قرارداد فقط با توافق طرفین امکان پذیر است.

ماده 3- تعهدات مجری

انجام تمامی موارد ماده قرارداد در مدت مشخص شده و ارائه گزارش هنگام تحویل.

ماده 4-  تعهدات کارفرما

 تسلیم مدارک مورد نیاز پروژه به مجری و پرداخت مبلغ قرارداد .

ماده 5- مبلغ قرارداد

تعرفه به صورت توافقی درنظر گرفته شده است و مبلغ  کلی خدمات دو میلیون و ششصد هزار تومان است که مبلغ یک میلیون تومان از آن به عنوان پیش پرداخت و مابقی بعد از اتمام پروژه به مجری پرداخت خواهد شد.

ماده 6- پشتیبانی و آموزش

پشتیبانی و آموزش رایگان است که شامل آموزش کار با نرم افزار موضوع قرارداد و پشتیبانی که شامل رفع ایراد نرم افزار خواهد بود. هرگونه ایجاد تغییر اعم از ساختاری یا جزیی با توافق طرفین بررسی خواهد شد.

ماده 7 – حقوق مادی و معنوی

کلیه حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به  کارفرما است.

ماده 8- اصلاحیه، متمم یا مکمل

هرگونه اصلاح یا تغییر در موادی از این قرارداد و پیوست های مربوطه و یا نیاز به الحاق هرگونه متمم یا مکمل به قرارداد و پیوست ها، صرفاً با جلب توافق طرفین قرارداد  میسر خواهد بود.

ماده 9- فسخ قرارداد

فسخ یک جانبه قرارداد از سوی طرفین قرارداد قابل پذیرش نمیباشد و فقط با توافق طرفین میسر است.

ماده 10- نسخ قرارداد

 این قرارداد در 10 ماده،  یک پیوست (الف)، به زبان فارسی و در  دو  نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخه های آن دارای اعتبار یکسان هستند. کلیه نسخ این قرارداد و تبصره های ذیل آن در تاریخ 19/11/97 امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد ، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوستهای مربوطه میدانند.

کارفرما                                                                             مجری

پیوست الف (فهرست خدمات)

1.    خرید دامنه با پسوند Com به مدت یکسال.

2.    خرید دامنه با پسوند IR به مدت پنج سال.

3.    خرید هاست یکساله لینوکس انگلیس نامحدود.

4.    طراحی قالب سایت داینامیک.

5.    نصب و راه اندازی وب سایت.

6.    معرفی به موتورهای جستجو.

7.    بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو.

8.    ثبت و استفاده از ابزار مدیریت گوگل و بینگ وبمستر.

9.    ثبت و استفاده از ابزار گزارش گیری گوگل انالیتیکس.

10.                       ثبت در نقشه گوگل.

11.                       ساخت شبکه های اجتماعی. (بجز اینستا و توییتر).

12.                       ثبت در بوک مارکهای اینترنتی.

13.                       ثبت در میکروبلاگها.

14.                       انتشار مقاله در وبلاگها.

15.                       انتشار ریپورتاژ اگهی اینترنتی.

16.                       انتشار ویدئوهای تبلیغاتی در سایتهای اشتراک ویدئو.

17.                       انتشار تصاویر تبلیغاتی در سایتهای اشتراک تصاویر.

-         پایان

 

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:51 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 33

انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان حکیمیان

انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان حکیمیان

کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان

 

·         کفپوش آشپزخانه صنعتی

·         کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی

·         کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

·         کفپوش اپوکسی بهداشتی

·         کفپوش بیمارستانی اپوکسی

·         کفپوش پارکینگ اپوکسی

·         کفپوش تالار، کفپوش سینما، کفپوش هتل

·         کفپوش دامداری و کفپوش کشتارگاه

·         کفپوش سردخانه صنعتی

·         کفپوش سه بعدی حمام و آشپزخانه

·         کفپوش صنایع غذایی

·         کفپوش صنعت داروسازی

·         کفپوش صنعتی اپوکسی

·         کفپوش ضد الکتریسیته ساکن و آنتی استاتیک

·         کفپوش کارگاه و کفپوش سوله

·         کفپوش عایق برق

·         کفپوش صنایع الکتریکی و صنایع نظامی

·         کفپوش صنایع دقیق

·         کفپوش گرانیت مایع یا کفپوش گرانیت اپوکسی

·         کفپوش متجمع تجاری و کفپوش پاساژ

·         کفپوش سالن پلی اورتان

·         کفپوش صنعتی پلی یورتان

·         کفپوش ورزشی پلی اورتان

·         کفپوش ورزشگاه و کفپوش سالن ورزشی

·         کفپوش پارکینگ و کفپوش رمپ

http://kafpoosh-epoxy.com/

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:49 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 87

VOLGHAN Hosseini

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:49 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 32

Click here to enter text.طراحی وب‌سایت

Click here to enter text.طراحی وب‌سایت

سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی مشترک‌اند و روی اینترنت قرار می‌گیرد. سایت‌ها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمدزایی اشاره کرد.

سایت‌های پویا: مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوا توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوا داشته باشند قابل‌تغییر است. از مزیت‌‌های آن عدم محدودیت در ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و ... است.

پیشنهاد:

پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، طراحی وب‌سایت از نوع دینامیک جهت نمایش محصولات و خدمات در فضای آنلاین است تا از این طریق دسترسی همکاران، بازاریابان و نهایتاً مشتری نهایی به محصولات جهت معرفی، فروش و یا خرید، سهل شود.

برآورد هزینه:

فضای میزبانی: نامحدود در تگزاس روی سیستم Linux به‌صورت یک‌ساله 70.000 تومان

دامنه COM: Directi و به‌صورت یک‌ساله 50.000 تومان

هزینه طراحی:  دینامیک، بر اساس OSWP و زبان برنامه‌نویسی PHP 460.000 تومان

تکمیل محتوا: شامل گردآوری و تکمیل محتوای صفحات سایت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرم‌های تماس و سفارش، گالری محصولات، خدمات و تصاویر و ... 50.000 تومان

 

 

 

ارتقاء و بهینه‌سازی سایت (سئو)

به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب‌سایت صورت می‌گیرد تا در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه‌سازی سایت یا سئو می‌گویند. بهینه‌سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب‌سایت، سبب افزایش بازدیدکننده و نهایتاً افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.

عملکرد:

عمده بازدیدکنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. باگذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع‌آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد.

اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه‌سازی وب‌سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

پیشنهاد:

پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت در سطح 6 (کامل) می‌باشد.

برآورد هزینه:

هزینه بهینه‌سازی کامل وب‌سایت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.

 

 

 

 

تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)

روش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی ست با توجه به استفاده از فنّاوری‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با افزایش کاربران اینترنت بازار هدف بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.

پیشنهاد و برآورد هزینه:

تبلیغات در وبلاگ‌ها: وبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرویس‌دهنده و محتوا موردتوجه موتورهای جستجو هستند که سبب می‌شود بتوان به‌عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره برد. هزینه: 130.000 تومان

تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی: با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی‌های اینترنتی  و محتوای زیادی که در خود گنجانده‌اند از امتیاز بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین سبب نمایش تبلیغات در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود. هزینه: 200.000 تومان

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: افزایش حضور شبکه‌های اجتماعی درگوشی‌های موبایل و رشد استفاده از داده‌های اینترنتی تمایل شرکت‌های تجاری را برای تبلیغات توسعه داده است. هزینه: 60.000 تومان

تبلیغات در فروم‌ها: به‌واسطه بحث‌ها و تبادل‌نظرهای انجام‌شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آن‌ها می‌توان از پتانسیل آن‌ها نیز بهره برد. هزینه: 40.000 تومان

تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی): در سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات در سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و فقط به میزانی که بازدیدکنندگان بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت می‌شود. هزینه: 150.000 تومان ماهیانه

تبلیغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای از جستجوگرها برای پیدا کردن سایت بهره می‌برند و به‌واسطه ترافیک بالا سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده می‌شوند. هزینه: 426.000 تومان ماهیانه

 

 

تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)

در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. بازاریابی مستقیم قابل‌اندازه‌گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهوم که می‌توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود.

پیشنهاد و برآورد هزینه:

پست مستقیم: یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. همچنین وسیله‌‌ای مناسب برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌‌هایی مانند: فروش‌های فوق‌العاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده‌ و شیوه‌‌ای مناسب جهت اطلاع‌رسانی بی‌واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. هزینه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال

پیامک تبلیغاتی: استفاده از پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری، به دلیل ارزان بودن به‌سرعت فراگیر شده است. هزینه: 11 تومان هر پیامک

تبلیغات در رسانه‌ها: استفاده از پتانسیل رسانه‌های محلی، مانند روزنامه‌ها و نشریات محلی، نیازمندی‌ها، ماه‌نامه و هفته‌نامه‌های تبلیغاتی محلی علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، سبب افزایش برد تبلیغاتی و دسترسی راحت‌تر به بازار هدف می‌شود. هزینه: نیازمند بررسی

تبلیغات محیطی: دیوارنوشته‌ها، بیلبورد، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر و مکان‌های عمومی ‌مانند هتل‌ها، پارک‌ها، شهرها و مکان‌های خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و درواقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است. هزینه: نیازمند بررسی

با تشکر
ولقان حسینی

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:47 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 68

چگونه می‌توان صاحب یک وب سایت شد؟

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

چگونه می‌توان صاحب یک وب سایت شد؟

انتخاب و خرید یک نام دامنه مناسب: نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه بیانگر نوع سایت خواهد بود. به عنوان مثال: پسوندCom  برای سایت‌های تجاری و عمومی، پسوندNet  برای شبکه‌ها، پسوندOrg  برای سازمان‌ها و ارگان‌ها، پسوند Info بانک‌های اطلاعاتی استفاده می‌شوند.

انتخاب و خرید فضای میزبانی مناسب: میزبانی وب یا وب هُستینگ به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد. توجه: برای جلوگیری از هرگونه احتمال خطر امنیتی و یا جلوگیری از مصرف منابع سرورها توسط سایت‌های دیگر سرویس‌هاستینگ فقط به کارفرمایان و متقاضیان وب‌سایت تعلق می‌گیرد و قصد فروش جداگانه نداریم.

سفارش طراحی و یا برنامه نویسی وب‌سایت: طراحی وب به فناوری ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.وب سایتها انواع مختلف دارند که براساس زبان برنامه نویسی و یا نوع استفاده و قابلیت‌هایی که دارند به گروههای مختلفی تقسیم می‌شوند.

 قابلیت‌های طراحی و برنامه نویسی ما:

طراحی استایل و قالب‌های جذاب و خاص با استانداردCSS 3 .

طراحی سایت‌های ثابت با استانداردHTML 5 .

برنامه نویسی وب سایت‌های دینامیک به زبان‌هایASP.Net 4 وPHP 5 .

استفاده از اسکریپت‌های Ajax, JQuery, Silverlight, Action Script, Java Script .

استفاده از بانک‌های اطلاعاتیMS Access, MS SQL Server, MySQL ..

یه چیزی بگم؟ من از این اطلاعات و جدولا هیچی نفهمیدم، میشه خلاصه توضیح بدین؟

اگه نمیخاین محتوای سایتتون بیشتر از دو بار در سال تغییر کنه سایت استاتیک یا همون ثابت رو انتخاب کنین.

اگه تغییرات زیاد دارین سایت پویا یا داینامیک سفارش بدین.

اگه اصول سایتتون براساس انتشار محتوا و یا عضو گیری و اینجور چیزها دارین پرتال بهترین انتخاب براتون.

اگه خودتون، محصولتون و … اونقدر معروف هست که به گوگل و سرچ شدن اهمیت نمیدین فلش رو انتخاب کنین.

 * تمدید سالیانه فقط شامل هزینه تمدید نام دامنه و فضای میزبانی می‌شود که سال اول رایگان است.

سایت‌های ثابت (استاتیک)

مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بیش از دوبار در سال نیاز به ایجاد تغییرات عمده در سایت ندارند. این سایت‌ها یک‌بار طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز ثبت می‌گردد، پس از آن برای تغییرات عمده نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری بالایی دارند. کاهش حجم کدها که باعث خوانایی بیشتر سایت توسط روبات‌های جستجوگر می‌شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهبود وضعیت از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ می‌شود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره‌مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه عناصر مکان مشخص و ثابتی دارند در نتیجه می‌توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزاء بهترین تصمیم را گرفت اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروز رسانی سایت از صاحبان و مدیران سایت سلب شود.

سایت‌های پویا (دینامیک(

مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوای سایت‌های دینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. در این‌گونه از سایت‌ها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند مانند فرم قراردادی که یک‌بار توسط فردی ایجاد می‌شود و توسط افراد دیگری بارها تکمیل می‌شود، از این رو طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون، تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند اطلاع ندارد و همه حالات را در نظر می‌گیرند، این کار سبب می‌شود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. یکی از مزیت‌های سایت‌های دینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به اینکه در سایت‌های پویا از زبان‌های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای پیچیده. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری سایت و امتیاز آن در موتورهای جستجو می‌شود.

پرتال‌ها (پورتال)

معمولاً پرتال‌ها توسط سازمان‌ها، گروه‌ها و شرکت‌ها خریداری می‌شوند. به دلیل نیاز به بروز رسانی بخش‌های مختلف اداره آن‌ها توسط یک فرد بسیار مشکل است مگر آنکه به چشم یک کار حداقل پاره وقت به آن نگاه شود. پرتال‌ها سایت‌های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌توان پرتال نامید. به عنوان مثال پرتال خبری می‌تواند از چند سایت دینامیک تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و سایر پلاگین‌ها و ماژول‌ها را در اختیار مدیران آن قرار دهد. تمام ویژگی‌های یک سایت پویا می‌تواند در یک پرتال نیز صدق کند.

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:46 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 27

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

سایتی که رتبه خوبی نداشته باشد بودن و نبودنش تفاوتی ندارد. به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO می‌گویند. بهینه سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو، سبب افزایش بازدید کننده و نهایتا افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد. سئو برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است.

ارتقاء و بهینه سازی سایت سئوموتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین می‌شود با گذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

معرفی به موتورهای جستجو

ارائه نشانی سایت به موتورهای جستجو و FFAها علاوه بر ثبت اکثر صفحات سایت می‌تواند زمان ثبت آن را به یک یا دو هفته کاهش دهد. در این سرویس تلاش می‌شود تا موتورهای جستجوگر کلیه صفحات سایت‌های موضوع قرارداد را حداقل یک‌بار در ماه و صفحات مهم آن‌ها را حداقل یک‌بار در هفته بخوانند.

ثبت لینک در دایرکتوری ها

اصولاً دایرکتوری‌ها سایت‌هایی هستند که مجموعه‌ای از لینک‌های سایت‌های مختلف را با عناوین گوناگون و محتویات مختلف را در مجموعه‌هایی مجزا برای سهولت دسترسی کاربران به انواع سایت‌ها دسته بندی می‌کنند. بعد از موتورهای جستجو، لینکستان‌ها و دایرکتوری‌ها هستند که بیشترین تعداد بازدید کننده را به سایت هدایت می‌کنند. ثبت نشانی سایت در شاخه موضوعی مناسب باعث افزایش بازدید کننده می‌شود.

بهینه سازی صفحات

امتیاز یا رنکینگ هر صفحه نشان دهنده میزان ارتباط محتوای آن با یک کلمه کلیدی مشخص است. سازگار ساختن ساختار و محتوای سایت با الگوریتم موتورهای جستجو برای دست‌یابی به امتیاز بالاتر از جمله اهداف این فاز است. متناسب با کلمات انتخابی, کدها و محتوای صفحات سایت اصلاح , حذف و اضافه می‌گردد. تغییرات به وجود آمده با هماهنگی کارفرما بوده و در ظاهر گرافیکی و کارکرد سایت هیچ اختلالی به وجود نمی‌آید. البته مراحل بهینه سازی صفحات بسیار فراتر از موارد ذکر شده می‌باشد و خود شامل چندین فاز مختلف است که در این بحث نمی‌گنجد.

ثبت لینک در سایت ها و وبلاگ ها

یکی از معیارهای مهم موتورهای جستجوی بزرگ میزان لینک‌هایی است که به یک سایت از طرف سایت‌های مشابه داده شده باشد که به آن اصطلاحاً محبوبیت لینک گفته می‌شود. بنا بر این با افزایش لینک می‌توان رتبه سایت را نیز افزایش داد.

ثبت آگهی در نیازمندی ها

اغلب سایت‌های نیازمندی محتوای زیادی را در خود گنجانده‌اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین ثبت در نیازمندی‌ها سبب نمایش آن‌ها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود.

ثبت لینک در انجمن ها

تالار گفتگو، فروم (به انگلیسی: forum) یا سُخَنگاه به برنامه‌های مبتنی بر وب گفته می‌شود که برای نگهداری بحث‌ها و نوشته‌های کاربرهای یک وبگاه به کار می‌روند. در تالار گفتگو معمولاً افراد سوالات خود را مطرح می کنند و سایر کاربران به این سوالات پاسخ می دهند. فروم‌ها به واسطه بحث‌ها و تبادل نظرهای انجام شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت لینک سایت در آن‌ها می‌توان از پتانسیل آن‌ها نیز بهره برد.

ثبت لینک در شبکه های اجتماعی

افزایش حضور شبکه‌های اجتماعی در گوشی‌های موبایل، رشد استفاده از داده‌های اینترنتی و استقبال فزاینده از آگهی‌های تبلیغاتی از سوی کاربران، تمایل شرکت‌های تجاری را برای تبلیغات در این شبکه‌ها توسعه داده است. استفاده از bookmarkهای شبکه‌های اجتماعی روش دیگری برای بالا بردن میزان بازدید از وب سایت است.

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:45 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 37

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

سایتی که رتبه خوبی نداشته باشد بودن و نبودنش تفاوتی ندارد. به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO می‌گویند. بهینه سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو، سبب افزایش بازدید کننده و نهایتا افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد. سئو برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است.

ارتقاء و بهینه سازی سایت سئوموتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین می‌شود با گذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

معرفی به موتورهای جستجو

ارائه نشانی سایت به موتورهای جستجو و FFAها علاوه بر ثبت اکثر صفحات سایت می‌تواند زمان ثبت آن را به یک یا دو هفته کاهش دهد. در این سرویس تلاش می‌شود تا موتورهای جستجوگر کلیه صفحات سایت‌های موضوع قرارداد را حداقل یک‌بار در ماه و صفحات مهم آن‌ها را حداقل یک‌بار در هفته بخوانند.

ثبت لینک در دایرکتوری ها

اصولاً دایرکتوری‌ها سایت‌هایی هستند که مجموعه‌ای از لینک‌های سایت‌های مختلف را با عناوین گوناگون و محتویات مختلف را در مجموعه‌هایی مجزا برای سهولت دسترسی کاربران به انواع سایت‌ها دسته بندی می‌کنند. بعد از موتورهای جستجو، لینکستان‌ها و دایرکتوری‌ها هستند که بیشترین تعداد بازدید کننده را به سایت هدایت می‌کنند. ثبت نشانی سایت در شاخه موضوعی مناسب باعث افزایش بازدید کننده می‌شود.

بهینه سازی صفحات

امتیاز یا رنکینگ هر صفحه نشان دهنده میزان ارتباط محتوای آن با یک کلمه کلیدی مشخص است. سازگار ساختن ساختار و محتوای سایت با الگوریتم موتورهای جستجو برای دست‌یابی به امتیاز بالاتر از جمله اهداف این فاز است. متناسب با کلمات انتخابی, کدها و محتوای صفحات سایت اصلاح , حذف و اضافه می‌گردد. تغییرات به وجود آمده با هماهنگی کارفرما بوده و در ظاهر گرافیکی و کارکرد سایت هیچ اختلالی به وجود نمی‌آید. البته مراحل بهینه سازی صفحات بسیار فراتر از موارد ذکر شده می‌باشد و خود شامل چندین فاز مختلف است که در این بحث نمی‌گنجد.

ثبت لینک در سایت ها و وبلاگ ها

یکی از معیارهای مهم موتورهای جستجوی بزرگ میزان لینک‌هایی است که به یک سایت از طرف سایت‌های مشابه داده شده باشد که به آن اصطلاحاً محبوبیت لینک گفته می‌شود. بنا بر این با افزایش لینک می‌توان رتبه سایت را نیز افزایش داد.

ثبت آگهی در نیازمندی ها

اغلب سایت‌های نیازمندی محتوای زیادی را در خود گنجانده‌اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین ثبت در نیازمندی‌ها سبب نمایش آن‌ها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود.

ثبت لینک در انجمن ها

تالار گفتگو، فروم (به انگلیسی: forum) یا سُخَنگاه به برنامه‌های مبتنی بر وب گفته می‌شود که برای نگهداری بحث‌ها و نوشته‌های کاربرهای یک وبگاه به کار می‌روند. در تالار گفتگو معمولاً افراد سوالات خود را مطرح می کنند و سایر کاربران به این سوالات پاسخ می دهند. فروم‌ها به واسطه بحث‌ها و تبادل نظرهای انجام شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت لینک سایت در آن‌ها می‌توان از پتانسیل آن‌ها نیز بهره برد.

ثبت لینک در شبکه های اجتماعی

افزایش حضور شبکه‌های اجتماعی در گوشی‌های موبایل، رشد استفاده از داده‌های اینترنتی و استقبال فزاینده از آگهی‌های تبلیغاتی از سوی کاربران، تمایل شرکت‌های تجاری را برای تبلیغات در این شبکه‌ها توسعه داده است. استفاده از bookmarkهای شبکه‌های اجتماعی روش دیگری برای بالا بردن میزان بازدید از وب سایت است.

+ نوشته شده در دوشنبه 27 آبان 1398ساعت 22:44 توسط ولقان حسینی | | تعداد بازدید : 33